ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή;
Πανεύκολα! Επίλεξε στο menu «Εγγραφή», συμπλήρωσε τη φόρμα με τα στοιχεία σου, επιβεβαίωσε το email σου και τέλος.
Δεν λαμβάνω email ενεργοποίησης.
Αν το email δεν έφτασε στο inbox σου, έλεγξε και τους άλλους φακέλους, όπως τα «Ανεπιθύμητα», «Junk» ή «Spam». Σε περίπτωση που δεν βρίσκεις ούτε εκεί το email ενεργοποίησης, μπορείς να ακολουθήσεις εκ νέου τα βήματα για να ολοκληρώσεις την εγγραφή σου.
Γιατί πρέπει να συμπληρώσω όλα αυτά τα στοιχεία στο προφίλ μου;
Για την εγγραφή σου είναι απαραίτητο να συμπληρώσεις μόνο τα στοιχεία με αστερίσκο (*), δηλαδή το ονοματεπώνυμό σου, το email σου και την ημερομηνία γέννησής σου. Όλα τα επιπλέον στοιχεία είναι προαιρετικά. Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθούν. Ωστόσο, γνωρίζοντάς σε καλύτερα μπορούμε, εφόσον έχεις ειδικώς συναινέσει ρητά σε αυτό, να επικοινωνούμε μαζί σου (μέσω email) για νέα που σε ενδιαφέρουν και είναι χρήσιμα για εσένα.
Γιατί χρειάζεστε τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου;
Δεν είναι απαραίτητο να συμπληρώσεις το κινητό σου τηλέφωνο. Το ζητάμε ώστε να μπορούμε να σε ενημερώσουμε άμεσα για νέα, διαγωνισμούς και προϊόντα που σε ενδιαφέρουν, μόνο εφόσον έχεις συναινέσει ρητά στη χρήση του κινητού σου τηλεφώνου για τους εν λόγω σκοπούς. Θα το χρησιμοποιήσουμε, επίσης, στην περίπτωση που θα πρέπει να σου παραδώσουμε κάποιο αντικείμενο (λ.χ. δώρο από τη συμμετοχή σου σε κάποιο διαγωνισμό), αποκλειστικά και μόνο για τον σκοπό εκτέλεσης της παράδοσης.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του προφίλ μου;
Μπορείς εύκολα και γρήγορα να αλλάξεις τα στοιχεία στο προφίλ σου από την ενότητα "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ" (αφού έχεις συνδεθεί στον λογαριασμό σου). Εκεί επίλεξε το πεδίο που θες να τροποποιήσεις και καταχώρησε το νέο στοιχείο. Μην ξεχάσεις να κάνεις κλικ στο κουμπί "ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ" για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.
Πώς μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου;
Στον λογαριασμό σου μπορείς να συνδεθείς επιλέγοντας «ΣΥΝΔΕΣΗ» και καταχωρώντας τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασης που έχεις ορίσει κατά την εγγραφή σου. Να θυμάσαι να τηρείς τον κωδικό πρόσβασής σου μυστικό, ώστε να προστατεύεται ο λογαριασμός σου από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση οποιουδήποτε τρίτου προσώπου.
Ξέχασα τον κωδικό μου.
Πηγαίνοντας στη σελίδα ΕΙΣΟΔΟΥ στο www.members.fischerbeer.gr, επίλεξε "Ξέχασες τον κωδικό σου;". Ακολούθησε τα βήματα και μόλις ολοκληρώσεις τη διαδικασία θα λάβεις ένα email με το link για να αλλάξεις τον κωδικό σου. Σε περίπτωση που δεν έχεις λάβει το email για την επαναφορά κωδικού, έλεγξε τα εισερχόμενα email σου ή την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (junk) και τα spam.
Δεν θέλω να λαμβάνω πλέον επικοινωνίες.
Λυπούμαστε πολύ για αυτό. Για να διακόψεις την επικοινωνία μας χρειάζεται να επισκεφθείς την ενότητα "ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ" και στη συνέχεια να απο-επιλέξεις τη δήλωση συναίνεσης για την επικοινωνία, από κάθε ξεχωριστό μέσο επικοινωνίας για το οποίο μας έχεις δώσει τη συναίνεσή σου να επικοινωνούμε μαζί σου.

Εναλλακτικά, μπορείς να πατήσεις το "Unsubscribe" σε κάποιο από τα newsletters που έχεις λάβει από εμάς. Μπορείς, επίσης, να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ. Ενδέχεται μέχρι να οριστικοποιηθεί το αίτημά σου να λάβεις ενδιάμεσα κάποια επικοινωνία.
Πώς μπορώ να ακυρώσω την ιδιότητα μέλους μου;
Μπορείς να δεις πώς να ακυρώσεις την ιδιότητα μέλους στην ενότητα ΟΡΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Fischer Presents members στον Όρο 1 εδώ.
Έχεις ακόμη ερωτήσεις;
Αν δεν βρήκες την απάντηση της ερώτησης σου,
μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας
και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ